دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لیگ قهرمانان آسیا| پرسپولیس فینالیست لیگ قهرمانان شد/ AFC و داور هم حریف شاگردان یحیی نشدند

تیم فوتبال پرسپولیس برای بار دوم راهی فینال لیگ قهرمانان شد.
کد خبر : 520404
20201003_203217.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و نهایی منطقه غرب آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (شنبه) به وقت تهران در ورزشگاه جاسم‌بن‌حمد دوحه بین تیم‌های پرسپولیس ایران و النصر عربستان برگزار شد که این دیدار  در پایان 120 تلاش دو تیم دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. اما در ضربات پنالتی سرخپوشان موفق به کسب پیروزی 6 بر 4 شدند.


گل اول این نیمه را حمدالله در دقیقه ۳۷ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. اما مهدی عبدی در دقیقه ۴۲ روی ارسال بشار رسن با ضربه سری زیبا دروازه النصر باز کرد تا جواب دندان‌شکنی به پنالتی مشکوک حریف داده باشد.


در ادامه دو تیم موقعیت‌های مناسبی برای گلزنی داشتند که استفاده لازم را نبردند.


احسان پهلوان نیز در دقیقه 104 بازی با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.


در ضربات پنالتی این تیم پرسپولیس بود که هر 5 ضربه پنالتی خود را گل کرد و حامد لک نیز موفق به مهار پنالتی مایکون برزیلی شد تا نماینده کشورمان بازهم فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شود. محمد حسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده، سرلک و علی شجاعی پنالتی‌زنان پرسپولیس در این بازی بودند.


حتی رأی ناعادلانه AFC مبنی بر محرومیت عیسی آل‌کثیر  و پنالتی اهدایی داور مسابقه به النصر هم نتوانست مانع راهیابی نماینده کشورمان به فینال لیگ قهرمانان آسیا شود.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته